جغرافياي ايران جعليملل تحت ستم

اعتصاب کارگران زحمتکش راه‌آهن مشهد

کارگران زحمتکش راه آهن نیروی خراسان پیشنهاد دادند بدلیل پرداخت نکردن حقوق هایشان
شنبه ۱۵ آذر مقابل ساختمان مدیریت و استاندارای تجمع بگذارند

در مورد آخرین وضعیت شرکت های خطوط ریلی به لحاظ پرداخت حقوق ،شرکت ها هیچکدام تا این لحظه اعلام نکردند که چه زمانی حقوق پرداخت خواهند کرد.
مشکلات جدی کارگران هم اکنون حقوق و همچنین بیمه درمانی است. مثلا بندرجمبرون در احواز اشغالی هم اکنون ۸ ماه بیمه دریافت نکرده‌اند با اینکه ۱۷۵ هزار تومان از حقوق کارگران بصورت اتوماتیک کم می کنند ولی بیمه به حساب آنها واریز نمی‌شود.
وضعیت در اصفهان بسا خطرناکتر است چرا که مسئولین در آنجا فقط در حال دادن وعده های توخالی هستند خصوصا معاونت حوزه که مدتی از انظار مخفی شده است.
در جنوب شرق زاهدان که شرکت قرار دادی ریل صنعت کاران است. کارگران همچنان از دست مدیران خسته شده‌اند.
نیروی خراسان همچنین بسیار عصبانی هستند و کارگران پیشنهاد داده‌اند که شنبه ۱۵ آذر مقابل ساختمان مدیریت و استاندارای تجمع بگذارند.

یک چهارم پول شما کارگران و سایر زحمتکشان شرکت نیشکر سبع اتلال در احواز اشغالی، بازنشستگان، مستمری بگیران، معلمان، و دیگر اقشار مختلف، در جیب حسن نصرالله و دیگر گروهکهای تروریست منطقه، نیمی از آن در جیب انگل زادگان آخوندها و مسئولین رده بالا برای خوشگذرانی و عیش و نوش و زندگی لاکچری آنها در اروپا و آمریکا، و مابقی در جیب خامنه‌ای و اولاد نطفه حرام او و دیگر مسئولین دزد است.

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا