جغرافياي ايران جعليجهان

یک شهروند بریتانیایی به اتهام نقض تحریم‌های آمریکا علیه برنامه هسته‌ای نظام اشغالگر ایران ، به دو سال و نیم حبس محکوم شد.

یک شهروند بریتانیا به دلیل نقض تحریم‌های آمریکا علیه نظام اشغالگر ایران، با تلاش برای قاچاق تجهیزات صنعتی به این کشور( کشور جعلی)، پس از محکومیت به دو سال و نیم حبس، در ایالت فلوریدای آمریکا زندانی شد.

روزنامه تلگراف روز جمعه ۱۸ آذرماه ۱۳۹۹ نوشت بر اساس مدارک قضایی، این مرد ۴۵ ساله با نام کالین فیشر، در ماه سپتامبر در دادگاه فدرال پنساکولا در ایالت فلوریدا به دلیل نقض «قانون اختیارات اقتصادی در شرایط اضطراری بین‌المللی» (IEEPA) و همچنین تلاش برای قاچاق تجهیزات تولید برق به ایران ( جغرافیای جعلی موسوم به ایران )مجرم شناخته شد.

بنا بر اعلام دادستانی، این مرد بریتانیایی در ماه اوت هنگامی که از امارات متحده عربی وارد پنساکولا شد از سوی ماموران فدرال بازداشت شد.

بر اساس این گزارش، او قصد داشت توافقی را برای ارسال یک موتور توربین به ارزش ۵۰۰ هزار دلار امضا کند که می‌توانست برای تولید انرژی در میدان‌های نفتی ایران مورد استفاده قرار گیرد. او به مدت نزدیک به ۳ سال برای ارسال این موتور توربین و قطعات آن به ایران( جغرافیای جعلی موسوم به ایران ) تلاش کرده بود.
۱۸دسامبر ۲۰۲۰

 

امیر احوازی
مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز
http://WWW.ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا