الاحوازبیانه هاملل تحت ستم

جنبش ملی بلوچستان سی و یکمین سالروز تاسیس جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز را تبریک میگوید

بلوچستان راجی زرمبش سی و یکمین سالروز تاسیس جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز را تبریک میگوید

 

ملت عرب الاحواز، همرزمان مبارز جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز

بسیار خرسند هستیم که در جبهه ملل برای حق تعیین سرنوشت”ایران” با شما در یک صف در حال مبارزه برای تحقق استقلال سرزمینهای اجدادی مان هستیم. الاحواز همانند بلوچستان سرزمینی است که توسط ایران اشغال شده است. صد سال است که ایران با تلاشهای مذبوجانه و عملیات سرکوبگرانه بسیار خشن در صدد نابودی ملتهای عرب الاحواز، ترک آدربایجان جنوبی، ترکمن، بلوچ، کرد و . . . است.

شما فرزندان غیور و مبارز عرب الاحواز با تشکیل احزاب سیاسی مبارزه ای بر حق را آغاز کرده اید. تاسیس جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز در سی و یک سال پیش، یک گام عملی بسیار مهمی در پیشبرد مبارزات ملت عرب الاحواز است. جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز با تدابیر سیاسی موثر در مبارزه آزادیبخش الاحواز از انجام وظیفه میهنی ای را که ملت عرب الاحواز بر دوش آن گذاشته است، لحظه ای درنگ نکرده است. و این شایان تحسین است.

بلوچستانءِ راجی زرمبش، بعنوان یک همرزم از میارزات شما برای رهایی الاحواز از اشغالگری ایران  و رسیدن به استقلال الاحواز حمایت کامل میکند. بلوچستانءِ راجی زرمبش صمیمانه سی و یکمین سالروز تاسیس جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز را به ملت عرب الاحواز تبریک میگوید.

در راه و مبارزات تان پیروز باشید

 

بلوچستانءِ راجی زرمبش

(جنبش ملی بلوچستان)

دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا