الاحواز

تشدید بحران کرونا در الاحواز اشغالی

در روزهای اخیر کرونا در الاحواز اشغالی با سرعتی بسیار خطرناک در حال گسترش است.

به گفته منابع خبری اشغالگران، میانگین ماهانه آلودگی به ویروس کرونا به نرخ روزانه تنزل یافته است. این رخداد همان چیزی است که در آخرین مورد اعلام شده مبتلایان به کرونا، که آمار آنرا به 553 نفر در الاحواز اشغالی در طی 24 ساعت، گزارش داده بودند، مشاهده کردیم.

عددی که در ماه‌های گذشته بعنوان متوسط ​​ماهانه گزارش میشد.
این آمارها شدت همه‌گیری و سرعت انتشار ویروس در روزهای اخیر را منعکس می‌کند. به طوری که براساس آمار و ارقام اعلام شده توسط منابع رژیم اشغالگر فارسها، تعداد مبتلایان آلوده در الاحواز اشغالی به 5 هزار و 347 شهروند رسیده و تعداد قربانیان به 310 تن افزایش یافته است.

در همین رابطه شهرهای احواز مرکزی، سوس، قنیطره، تستر و عبادان بیشترین تعداد مبتلایان را در روزهای اخیر شاهد بوده‌اند.

همچنین گسترش سریع ویروس در شهرهای خفاجیه، حمیدیه، معشور، ارجان، الفلاحیه، مسجد سلیمان، رامز، عبادان، محمره، باوی و کوت عبدالله با سرعتی فزاینده و خطرناک در حال انتشار است. این ویروس در بعضی از شهرها کودکان و خردسالان را نیز آلوده ساخته است.

اما سهل انگاری عمدی که توسط اشغالگران ایرانی با عدم إعمال اقدامات لازم در همه‌گیری کرونا و نیز عدم تأمین مایحتاج زندگی شهروندان صورت گرفت، سبب بی‌توجهی شهروندان نسبت به قرنطینه خانگی و اجبار آنان به ترک خانه برای کار و کسب درآمد برای خانواده خود شده است.

چه عاملی باعث شده است تا شمار مبتلایان و جان باختگان در الاحواز اشغالی بشدت افزایش یابد؟

# در خانه بمانید


فعال رسانه‌ای: “ابو فواد الاحوازی”

مترجم‌: فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا