دیدگاه‌ها

رئیس فاسد دیوان محاسبات

دیوان محاسبات سازمانی وابسته به مجلس (نظامی‌‌‌‌-فرمایشی) است که وظیفه نظارت بر همه فرایندهای مالی جغرافیای سیاسی موسوم به ایران جعلی را بر عهده دارد. پس برای اجرا و عملی شدن فساد سیستماتیک باب میل بیت الفساد رهبری نیاز است تا دیوان محاسبات در دست افراد خودی فاسد باشد.
مهرداد بذرپاش: رئیس جدید دیوان محاسبات

نام بذرپاش با فساد مالی گره خورده است و پرونده فساد مالی‌اش فراوان است.
او از چهره‌های نزدیک به محمود احمدی‌نژاد است و همزمان با شهردار شدن او وارد شهرداری شد. علاوه بر فساد مالی، او متهم است که مدارک فوق لیسانس و دکترای خود را با إعمال نفوذ به مقامات دانشگاه دریافت کرده است. احمد توکلی در نامه‌ای به محمدباقر قالیباف، رئیس و مفسد فی الارض مجلس، انتخاب بذرپاش را از اساس “غیرقانونی ” خوانده و گفته که او شرایط قانونی برگزیده شدن به این مقام را دارا نبود.

“احمد توکلی” که خود رئیس هیات مدیره سازمان غیردولتی “دیده‌بان شفافیت و عدالت” است و در سالهای گذشته گزارشهای خبرسازی درباره فساد مقامها و نهادها منتشر کرده، نوشته است: “پذیرش داوطلبی آقای بذرپاش از اساس غیرقانونی است. چرا که تبصره 1 ماده 51 قانون آئین‌نامه داخلی مجلس می‌گوید که داوطلب باید حداقل 20 سال سابقه کار داشته باشد. در حالی که سابقه کار نامبرده [مهرداد بذرپاش] به 17 سال هم نمی‌رسد”.
چطور چنین شخصی به ریاست بزرگترین نهاد نظارتی فرایندهای مالی جغرافیای سیاسی ایران جعلی می‌رسد؟!!
جواب ساده است‌‌: لابی سپاه تروریستی در مجلس انقلابی خامنه‌ای بزرگترین مفسد فی الارض جهان.

بذرپاش مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف بوده و سابقه حمله به تجمعات دانشجویان معترض به “حکم اعدام هاشم آقاجری” نیز دارد.

به مجموعه متنوع فساد و مفسدین پیرو خط رهبر خوش آمدید!

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا