الاحوازجغرافياي ايران جعليجهانملل تحت ستم

مافیا و کاسبی پر رونق محرم

در ماه رمضان امسال، خامنه‌ای دیکتاتور فریبکار در بخشی از سخنان خود به مناسبت شبهای قدر نسبت به برگزاری مراسم قدر گفت:
من به نظر کارشناسان معتقدم اما باید نظر کارشناسانی را مورد توجه قرار داد که به تاثیر “نیایش و دعا” معتقدند!.
بعبارتی وی پیشاپیش مشخص ساخت که کارشناسان بهداشت باید چه نظری بدهند! نظر کارشناسان باید بر طبق نظر مراجع تقلید و ملایان حکومتی باشد و نه چیز دیگر.

در حالیکه برخی ملایان و تعدادی از باصطلاح کارشناسان بهداشتی در رسانه‌های میلی سپاه خبر از موفقیت در کاهش میزان ابتلا و مرگ و میر کرونا می‌دادند، ناگهان و به اعتراف خودشان در اوج دوم کرونا، این آمار شدیدا سیر معکوس بخود گرفت.

ملایان، این کاسبان دینی در روزهای آغازین کرونا بسرعت درب تمامی مساجد، نماز جمعه‌ها، حسینیه‌ها، معابد و نیایشگاههای شرک و قبرپرستی خود را که محل کسب درآمدهای میلیاردی بود، بستند. در شرایطی که عربستان سعودی بخاطر حفظ سلامتی و جان حجاح مراسم[واجب] بزرگ حج را تا حد بسیار زیادی تعطیل کرد، ملایان تهران که در قعر کاخهای خود با بهترین و مجهزترین امکانات پزشکی آسوده خاطر لَم داده‌اند، حاضر به تعطیلی مراسم محرم نیستند.
این در حالیست که، مجتهدین و روضه خوانان، این دکان داران دینی که از دین و خون حسین رضی الله عنه دکان ساخته و از قرآن، چماقی برای کوبیدن بر سر هر آنکه نسبت به منافع صنفی و اقتصادی آنها اعتراضی کند، از تعطیلی مراسم [واجب] حج توسط عربستان هیچ اعتراضی نکردند اما نسبت به تعطیلی مراسم [غیر واجب، بلکه بدعت آور در اسلام] محرم سخت هراسانند و اعتراض می‌کنند!!!.
عدم اعتراض ملایان حکومتی به تعطیلی حج به این علت بود که(از دیگاه ملایان) منافع مالی آن به جیب دولت سعودی می‌رود!!!. اما سود تجارت پر رونق عاشورا مستقیما در جیب حکومت شرک آلود ملایان سرازیر خواهد شد.
بازار داغ و پرسود محرم و عاشورا عموماً در دست مداحان، منبریها، روضه‌خوانان و ملایان حکومتی است. امثال “سعید حدادیان و منصور ارضی” که از این راه[خون حسین رضی الله عنه] مبالغ میلیاردی اخذ میکنند. یا آن مداح هفت تیرکش، “محمود کریمی”، که در جریان تصادف خودرویش پنج گلوله به خودروی دو زن و مرد جوان شلیک کرده بود. این تجارت پر سود در اختیار کسانی است که حامی حکومت جهل و جور و فریب و قتل خامنه‌ای کثیف هستند. گردش اقتصادی این مراسم بدعت آور برایشان بسیار حیاتی است.

در اسلام مبین “نماز” بالاترین رکن دین است. نماز بر هر مسلمانی واجب است و تخطی از آن گناه کبیره خواهد بود. اما در هنگامیکه فرد نمازگذار در حال ادای فریضه واجب نماز جانش بخطر بیفتد، ادامه نماز حرام، و ترک آن بر نمازگذار واجب است. بنابراین نماز در آن شرایط خطر جانی بر شما حرام خواهد بود.
همچنین در روزه ای که شخص مسلمان می‌گیرد، اگر روزه باعث کوچکترین صدمه‌ای به سلامتی شخص روزه‌دار شود، روزه بر آن شخص حرام است.
حال چطور می‌شود که در این شرایطی که ویروس کرونا دسته دسته انسانها را مبتلا کرده و همه روزه تعداد زیادی را به کام مرگ می‌کشاند، ملایان حکومتی و باصطلاح مجتهدان دینی حکومت خامنه‌ای خائن اصرار بر برگزاری مراسم محرم دارند، در حالیکه خطر صددرصدی ابتلای هزاران نفر و بخطر افتادن جان آنها کاملا روشن است؟!

اَفَلا تَعْقلُون؟

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا