جغرافياي ايران جعليملل تحت ستم

دوازده تن از فعالان آذربایجان جنوبی اشغالی بازداشت شده در جریان تجمع در پارک جیرال اردبیل طی ابلاغیه‌ای به شعبه ۱۰ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب نظام اشغالگر ایران در اردبیل احضار شدند.

دوازده تن از فعالان آذربایجان جنوبی اشغالی بازداشت شده در جریان تجمع در پارک جیرال اردبیل به نام های پرویز سیابی گرجانی، حسین بالاخانی، عسگر اکبرزاده، مجتبی پروین، مهدی هوشمند، سجاد جولانی، حامد حیدری باریس، مرتضی پروین، بهمن خیرجو، مصطفی پروین، محمد جولانی و سبحان بخشی طی ابلاغیه‌ای به شعبه ۱۰ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب نظام اشغالگر ایران در اردبیل احضار شدند.

امروز چهارشنبه ۲۸ آبان ماه ۱۳۹۹، به دنبال حضور تعدادی از این فعالان آذربایجان جنوبی اشغالی، مبلغ وثیقه تعیینی برای هرکدام از آنان توسط دادسرای عمومی و انقلاب نظام اشغالگر ایران در اردبیل ۵۰ میلیون تومان کاهش پیدا کرد.

این افراد در تاریخ ۸ مهرماه ۱۳۹۹ پس از تجمع در پارک جیرال اردبیل توسط ماموران امنیتی نظام اشغالگر ایران بازداشت و در چند مرحله در طول یک ماه با تودیع وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی آزاد شدند. تجمع این شهروندان در پی فراخوان قبلی و در واکنش به تحولات منطقه صورت گرفته بود.
۱۸ نوامبر ۲۰۲۰


امیر احوازی
مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز
http://WWW.ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا