جغرافياي ايران جعليجهان

متهم اصلی حمله به سفارت عربستان مشاور فدراسیون جودوی ایران ( جغرافیای جعلی موسوم به ایران )شد

فدراسیون جودوی نظام اشغالگر ایران اعلام کرده است که حسن کردمیهن ( تروریست)به عنوان مشاور رئيس فدراسیون جودو و رئيس کمیته فرهنگی این فدراسیون انتخاب شده است.


تروریست کردمیهن از متهمان اصلی حمله به سفارت عربستان در دی ماه سال ۱۳۹۴ است. در جریان این حمله، معترضانی که در واکنش به اعدام مزدور وتروریست <<شیخ نمر>>، از روحانیون شیعی‌مذهب مخالف حکومت عربستان سعودی، جلوی سفارت این کشور در تهران پایتخت نظام اشغالگر ایران تجمع کرده بودند، به ساختمان سفارت حمله کرده و آن را به آتش کشیدند.
پس از حمله به ساختمان سفارت عربستان سعودی در تهران و ساختمان کنسولگری این کشور در شهر <<مشهد>> شمال شرق جغرافیای جعلی موسوم به ایران ، روابط سیاسی و دیپلماتیک نظام اشغالگر ایران و عربستان سعودی که به سردی گراییده بود، به کلی قطع شد.
در آبان‌ماه سال ۱۳۹۵، خبرهایی مبنی بر محکومیت بازداشت‌شدگان منتشر شد و اعلام شد تروریست حسن کردمیهن، که از او به عنوان یکی از نزدیکان و حامیان محمدباقر قالیباف، شهردار وقت تهران و رئیس مجلس ارتجاع نظام اشغالگر ایران ، رهبری و هدایت حمله‌کنندگان به سفارت عربستان سعودی را در دست داشته است.

تروریست کردمیهن مدتی پس از آن اقدام به عنوان <<مدافع حرم>>به سوریه سفر کرده بود و پس از بازگشت به جغرافیای جعلی موسوم به ایران بازداشت شد.
۲۷ دسامبر ۲۰۲۰


امیر احوازی
مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز
http://WWW.ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا