دیدگاه‌ها

سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه ایران اشغالگر تازه ترین نهاد مقابله با قیام

خامنه ای در آستانه سالگرد قیام و خیز برداشتن ملت های تحت اشغال ، دست به تاسیس سازمان جدید سرکوب زد. به نوشته رسانه‌های حکومتی «طرح تاسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه» در دستور کار جلسات صحن علنی مجلس در هفته پیش رو قرار دارد و در صورت تصویب نهایی آن، با ارتقای «مرکز» حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه به «سازمان»، چهارمین دستگاه اطلاعاتی و امنیتی حکومتی با ماموریت «برخورد با مخالفان» و «مقابله با براندازی»، تشکیل خواهد شد!

به نوشته این منابع قضاییه رژیم اشغالگر و فاسد در حال حاضر دارای مرکز حفاظت و اطلاعات است که ریاست آن بر عهده دژخیمی بنام علی عبداللهی است.اما با تصویب طرح جدید، این مرکز به سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه ارتقا می یابد و به این ترتیب در کار سه نهاد پیشین موظف به سرکوب و ترور قیام ملت های غیرفارس قرار خواهد گرفت یعنی؛ وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و سازمان اطلاعات فراجا.

نفس تشکیل نهادهای جدید و اصرار و عجله خامنه ای برای تشکیل نهادهای جدید بیانگر ناکارآمدی نهادهای کنونی سرکوب است و همچنین بیانگر نگرانی جدی رژیم برای شکل‌گیری قیام با هدف سرنگونی و استقلال ملت های تحت اشغال خود است .

در این زمینه

گسست درونی؛ ریشه یابی اختلاف وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه؟
مقابله با براندازی هدف نهاد جدید سرکوب
پیشتر جلال‌زاده رییس کمیسون امنیت مجلس رژیم فاسد مدعی شده بود که طرح تاسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با هدف «پیشگیری و شناسایی، پیشگیری و مقابله با انواع فساد در قوه قضائیه» و همچنین مقابله با «هرگونه فشار، تهدید، تطمیع و فریب علیه مقامات و کارکنان قوه قضائیه» تهیه شده است.

اما در خود طرح مواد و بندهای مختلفی از این طرح، دلیل ارتقای «حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه» به یک «سازمان» اطلاعاتی و امنیتی با اختیارات گسترده مقابله با «براندازی» عنوان شده است!

مثلا در بند «پ» ماده یک این طرح تاکید شده است که «پیشگیری، کشف، شناسایی و مقابله با توطئه‌ها و فعالیت‌های جاسوسی، خرابکاری، براندازی و ایجاد عوامل نارضایتی در بین مردم» و و مقابله با «اقدامات علیه امنیت ملی در سطح قوه قضائیه و پرونده‌های مورد رسیدگی در این قوه» از اهداف «طرح تاسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه» است.

رضا فرج پور


مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز
http://ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا