الاحواز

بازداشت های خودسرانه و جنایات ایران اشغالگر در احواز اشغالی

رژیم تروریستی و اشغالگر ایران، بر اساس سیاستهای دشمنانه خود به دنبال دستگیری و محاکمه جوانان عرب احوازی است.

دستگیری جوانان بی دفاع احوازی، حبس، و قتل و ارعاب خانواده های بازداشت شدگان عرب در راستای اجرای سیاست های نژادپرستانه مقامات رژیم فاسد تهران است.

دستگیری گسترده جوانان عرب در تمام مناطق احواز العربیه اشغالی، ازجمله یورش به ده ها منزل در حمیدیه، با حمایت پلیس فاسد و شبه نظامیان تروریست بسیجی ادامه دارد. روز گذشته مزدوران اشغالگر ایرانی به طرز وحشیانه‌ای منزل «مرتضی ابوترکی الشریفی» را محاصره کرده و وی را که حاضر به پذیرش ذلت تسلیم در برابر اشغالگران ایرانی را بر نمی‌تافت، به طرز فجیعی به شهادت رساندند.

وی بعد از ساعت ها مقاومت دلیرانه آنهم یک تنه با شجاعت خاص یک‌ عرب واقعی در مقابل تعداد زیاد ماموران تا بن دندان مسلح رژیم اشغالگر تهران به شهادت رسید.
این رژیم برخلاف ادعاهای پوچ خود، با صدها نفر نظامی مسلح و تنها به منظور «مقابله با یکنفر عرب»، نیروها، ادوات و سلاح‌های نیمه سنگین خود را بکار گرفت. این بخوبی روشن می‌سازد که این رژیم تا چه اندازه از یک عرب مسلح ترس و وحشت دارد.

مرتضی شریفی از اهالی «حی العین» و یکی از جوانان شجاع عرب احوازی است که مقاومت و مبارزه یک تنه را به خفت و ذلت تن دادن به اسارت به دست ایرانی‌های اشغالگر را انتخاب کرد تا نشان دهد او نیز سر در راه پدران دلاور و جنگجوی خود گذاشته است و منبعد مبارزان آزادیخواه بیشتری در راه خواهند بود و استقلال کامل الأحواز العربیه را بزودی رقم خواهند زد.
دوشنبه ۲ اکتبر ۲۰۲۳

رضا فرج پور


مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز

https://ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا