جغرافياي ايران جعلي

حکم اخراج از کار محمود ملاکی، پس از تایید در تجدیدنظر وزارت آموزش و پرورش بطور رسمی به ایشان ابلاغ گردید.

لازم به ذکر است جناب ملاکی در زندان مرکزی بندر بوشهرین اشغالی از شهرهای احواز تحت اشغال در حال تحمل حبس می‌باشند. فشار و تهدید نیروهای امنیتی بر فعالان صنفی معلمان کماکان ادامه دارد.

در یکی از آخرین نمونه‌ها، دادگاه اداری هیات رسیدگی به تخلفات اداری آموزش‌وپرورش بندر بوشهرین اشغالی از شهرهای احواز تحت اشغال ایران اشغالگر ، در حکمی غیرمنتظره «محمود ملاکی»، بازرس کانون صنفی معلمان بندر بوشهرین اشغالی را به انفصال دائم از خدمت محکوم کرد.

به‌موجب این حکم و با توجه به اینکه سابقه کار این معلم شناخته شده کمتر از بیست سال است، حقوق و مزایای بازنشستگی هم شامل او نخواهد شد.

محمود ملاکی ا از روز ۲۶آذر که توسط ماموران تروریستی اطلاعات سپاه بازداشت شد، در زندان بندر بوشهرین اشغالی محبوس و تحت بازجویی بوده است.

این فعال صنفی بر اساس رای دیگری که توسط هیات رسیدگی به تخلفات اداری در بهمن‌ سال جاری صادر شده هم، به شش ماه انفصال از خدمت محکوم شده بود.

آقای ملاکی در طول یک‌ سال گذشته، بارها توسط نیروهای امنیتی وزارت اطلاعات ایران جعلی ، پلیس امنیت ایران اشغالگر ، اطلاعات سپاه تروریستی به‌صورت سریالی دستگیر شده است.

خوب است بدانید که برای او در این پرونده‌ها فعالیت صنفی و مطالبه‌ حقوق معلمان و دانش‌آموزان، جرم نابخشودنی تلقی شده، که او مرتکب شده‌اند.

رضا فرج پور


مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز
https://ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا