الاحوازجهانملل تحت ستم

متخصصان: ساخت بمب اتمی زیر سایه کرونا

روزنامه آلمانی “دی وِلت” هشدار میدهد که بمبی در سایه کرونا در حال ساخت است. گزارش تحلیلی این روزنامه می‌گوید:

در حالی که جهان با “بحران کرونا” درگیر است، رژیم ایران اشغالگر برنامه هسته‌ای نظامی خود را سرعت می‌بخشد. طی چند ماه آینده، این رژیم میتواند سلاحهای هسته‌ای بسازد.

چهارشنبه گذشته رژیم ایران یک موشک ماهواره بر را به طور رسمی پرتاب کرد که از فن آوری آن میتوان برای ساخت موشک های هسته‌ای دوربرد استفاده کرد.
در حقیقت، نشانه هایی وجود دارد که نشان میدهد تهران، پایتخت تروریسم، از انحراف اذهان عمومی برای حل بحران “کرونا” سوءاستفاده میکند تا برنامه هسته‌ای نظامی خود را با سرعت و شتاب بیشتری ادامه دهد.

متخصصان امر معتقدند ظرف چند ماه آینده رژیم آخوندی میتواند اولین بمب اتمی را بسازد. و این عمل، زیر سایه “کرونا” در حال انجام است.

ایران اشغالگر به دلیل شیوع “کرونا” بسیار ضعیف شده است. براساس آمارهای رسمی تاکنون حدود 7 میلیون نفر در جغرافیای سیاسی موسوم به ایران شغل یا درآمد خود را از دست داده‌اند.

به بهانه بحران “کرونا” رهبر جنایتکار ایران جعلی خواستار پایان یافتن تحریم‌های بین‌المللی است. اما در حال حاضر چنین به نظر میرسد که تهران بیشترین منابع مالی موجود را در برنامه هسته‌ای نظامی خود هزینه می کند.

” دیوید آلبرایت” فیزیک‌دان و سرپرست انستیتوی علوم و امنیت بین‌المللی واشنگتن، یکی از مشهورترین مؤسسات تحقیقات سلاح‌های کشتار جمعی میگوید: همه علائم نشان میدهد که رژیم ایران اشغالگر در حال حاضر غنی سازی اورانیوم را تسریع بخشیده است.
وی در ادامه اظهار داشت: اکنون فاصله رژیم نامشروع ایران تا رسیدن به اولین بمب اتمی‌اش فقط 3 تا 6 ماه است.

” آلبرایت” معتقد است که برنامه هسته‌ای رژیم ایران در درجه اول در جهت اهداف نظامی است.
آلبرایت در ادامه می‌افزاید: رژیم فقط باید مواد هسته‌ای خود را هرچه بیشتر غنی سازد تا بتواند آنرا به بمب تبدیل کند.

در حال حاضر رژیم خونریز ایران اشغالگر از دسترسی بازرسان به برخی زیرساخت‌های هسته‌ای خود، جلوگیری میکند. در واقع رژیم ایران، هرچه می گذرد كمتر و كمتر با آژانس انرژی هسته‌ای همکاری میكند.

کشورهای آلمان، فرانسه و انگلیس بارها و بارها از رژیم ایران خواسته‌اند تا به تمام تعهدات خود عمل کند. در ماه ژانویه، این سه کشور سازوکار حل و فصل اختلافات این توافق را راه اندازی کردند. با این حال از آن زمان تاکنون هیچ پیشرفت مشخصی دیده نمی شود.
این در حالی است که پس از سرکوب خشونت آمیز اعتراضات مردمی در سال گذشته توسط رژیم ایران تروریستی، اکنون آنها با پرتاب موشک، قدرت نمایی خود را بیشتر به رخ می کشند.

منبع: روزنامه “دی ولت”

فؤاد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز

WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا