الاحوازجهانملل تحت ستم

کرونا سران رژیم ایران اشغالگر را بکام مرگ میکشاند

به گفته منابع خبری مرکز رسانه‌ای الأحوازيه، فرزاد تذری معاون سابق اداره سیاسی سپاه تروریستی پاسداران در اثر ابتلا به ویروس کرونا به هلاکت رسید. براساس گزارش خبرگزاری “تسنیم” وی پس از طی مدت چند روز بستری در بیمارستان “بقیة الله” متعلق به سپاه تروریستی پاسداران در تهران به هلاکت رسید. وی به کرونا آلوده شده بود.

این خبرگزاری یادآور شد كه تذری یكی از بنیانگذاران هفته نامهٔ “صبح صادق” بود که وی بعنوان نماینده ولی فقیه، “خامنه‌ای جنایتکار” در سپاه تروریستی پاسداران سخنرانی می‌کرد. این خبرگزاری افزود، وی مدتی در سرویس اطلاعات سپاه تررویستی فعالیت داشته است.

خبرگزاری ایسنا نیز در گزارشی دیگر خبر به هلاکت رسیدن معاون سابق و دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی، “محمدرضا راه چمنی” را به دلیل آلودگی به ویروس کرونا اعلام کرد.

این خبرگزاری دلیل عدم حضور رئیس سازمان مدیریت بحران، “اسماعیل نجار” برای چند روز متوالی را، قرنطینه وی در خانه پس از معالجه در بیمارستان بدلیل ابتلا به ویروس کرونا اعلام کرد.

روز یکشنبه وزارت بهداشت ایران اشغالگر اعلام کرد، بعد از تشخیص 743 مورد جدید، تعداد مبتلایان به کرونا در کل جغرافیای سیاسی موسوم به ایران جعلی به 6566 نفر افزایش یافته است.

علی حردانی پور الأحوازي

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

مترجم: فواد فرج پور

http://WWW.ADPF.ORG

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا