دیدگاه‌ها

کم ابی عمدی شهرهای الاحواز اشغالی توسط رژیم اشغالگر ایران

ملاشیه یکی از مناطق حاشیه احواز پایتخت در کشور الأحواز العربی اشغالی حدوداً یکماه است که با قطع عمدی آب مواجه شده و جمعیت چند هزار نفری آن در گرمای طاقت فرسا باید با مشکل تحمیلی بی‌آبی توسط رژیم فاشیست اشغالگر ایران روزگار بگذرانند.

احواز العربی اشغالی در سال‌های اخیر و در تابستان‌های گرم، همواره در تیررس طرح کمبود آب توسط ایران اشغالگر همراه بوده است؛ آن‌هم در شرایطی که «از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب، رودخانه‌ و سدهای بزرگی دارد ولی باز هم مردم با برنامه کم آبی طراحی شده از سوی اشغالگران ایرانی دست و پنجه نرم می‌کنند.»

بر هیچکس پوشیده نیست که این برنامه کم آبی و نبود کار برای جوانان ملت عرب و غارت زمین های آنان تحت نام اراضی ملی!!! فقط یک دلیل دارد آنهم کوچ اجباری ملت عرب و پخش کردن آنان در جغرافیای جعلی موسوم به ایران و حتی تهجیر آنان به کشورهای دیگر.

خبرنگاری ایلنا به نقل از فاطمه کاظمی، یکی از فعالان رسانه‌ای این منطقه، نوشت که «آب منطقه ملاشیه از اوایل تیرماه قطع شده و آب‌رسانی توسط نیروهای سپاه(نیروی تروریستی سپاه) و آتش‌نشانی با تانکر انجام می‌شود.»

هرچند، خانم کاظمی افزود که «تانکرهای آب‌رسان کفاف نیازهای روزانه مردم را نمی دهند.» این فعال رسانه‌ای با بیان اینکه آب‌رسانی تنها در شب انجام می‌شود، گفت: «این در شرایطی است که در طول روز هیچ آب‌رسانی انجام نمی‌شود» و از مسئولان(گماشتگان مزدور) خواست تا اقدامات جدی انجام دهند و آب پایدار را برای منطقه فراهم کنند.

اعمال فشار حداکثری یکی از حربه های ناشیانه رژیم حاکم بر ملتهای غیرفارس تحت اشغال و ستم در جهت کوچاندن آنان و فارسیزاسیون کردن سرزمین های اشغالی و غارت کامل و راحت ثروت‌های آنان میباشد.

رضا فرج پور


مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز
http://ALAHWAZ.COM
http://t.me/adpf25

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا