دیدگاه‌ها

خامنه‌ای، دیکتاتور حل و فصل مشکلات! بخش نخست

سید علی خامنه‌ای معروف به «سلطان علی» دوران سلطنت دیکتاتوری خود را با این جمله آغاز کرد: باید خون گریست بر جامعه اسلامی که حتی احتمال کسی مثل بنده در آن مطرح باشد!!!.

بیش از سه دهه اخیری که او رهبر باند مافیایی جمهوری اسلامی شده را باید به سالهای فقر و فساد و تبعیض و غارت و بی قانونی نامگذاری کرد. دوران خودکامگی خامنه‌ای با ترور بزرگ “میکونوس” در رستورانی در برلین آلمان آغاز گشت. چند صباحی بعد توطئه به دره انداختن اتوبوس هنرمندان کلید خورد، قتل های زنجیره‌ای سازمان یافت و کار به حمله تروریستی به خوابگاه دانشجویان و کشتن آنان و پرتاب کردن آنها از بالای ساختمان‌ها، کشید و سرانجام نیز با کودتای ۲۲ خرداد علیه رای مردم و گسیل اوباشان چماقدار و پاسداران تروریست و بسیجیهای ساندیسی ادامه یافت.

در عرصه اقتصادی نیز سلطنت خامنه‌ای به وسیع ترین و گسترده ترین فسادها و دزدی ها انجامید. تشریک سپاه تروریستی پاسداران و فرماندهان آن در امور اقتصادی و غارت ثروت ملل غیرفارس و حتی فارسها، راه اندازی اسکله های قاچاق انواع کالا و منجمله موادمخدر و بمب و موشک، جنگ بر سر خصوصی سازی ها و تکه تکه کردن صنایع و تقسیم غنایم، سپردن امور صادرات و واردات بدست این حزب موتلفه، اختلاس ۱۲۳ میلیارد تومانی که سرانجام آن به اختلاس ۳۰۰۰ میلیارد تومان رسید. امروز کار به جایی رسیده که خود سردمداران غارتگر یکدیگر را دزد و مختلس معرفی می‌کنند. از احمدی‌نژاد متواری شده و صادق محصولی و مشایی و بقایی گرفته تا جهرمی و بهمنی و رحیمی و مزدوران موسوم به نمایندگان مجلس همگی تحت عبای سید سلطان علی خامنه‌ای غنوده اند. همه آنها پرونده غارت و دزدی و سوءاستفاده دارند. این پرونده ها در دست مقام شامخ ولایت و سلطنت است تا اگر یکی از آنها قصد نافرمانی داشت به حسابش رسیدگی شود.

در دوران رهبری آیت‌ الابلیس خامنه‌ای جنایات و فساد بی شماری رخ داده و رخ میدهند که ملت کم و بیش از آنها بی خبرند. ولی هربار که حادثه‌ای رخ داده و مردم خبردار شده‌اند، خامنه‌ای فورا به میدان آمده و بقول خودش دستور رسیدگی و برخورد داده است.
البته منظور وی از رسیدگی، ماستمالی کردن جنایتهای سازمان یافته سربازانش است. از فرماندهان سپاه گرفته تا بسیج و پلیس و نمایندگان مجلس اوست. در جنایت کوی دانشگاه در سال ۱۳۷۸ ابتدا مدعی شد که از این حادثه قلبش به درد آمده و به آن رسیدگی خواهد شد ولی این رسیدگی دست آخر به محکوم کردن دانشجویان و تبرئه همه متهمان و محاکمه یک تن به جرم دزدیدن ریش تراش ختم شد!!!. بهمین سادگی

در جریان قتل های زنجیره‌ای قاتلان را از وزارت ترور و اطلاعات بیرون کشید و آنها را به اطلاعات بیت رهبری منتقل کرد. در پرونده اختلاس ۱۲۳ میلیارد تومانی، محسن رفیق دوست را از ریاست بنیاد مستضعفان کنار گذاشت و به مقام و رتبه‌ای دیگر گماشت. آخرین نمونه فاجعه کهریزک بود که ابتدا با چشمان اشکبار، در برابر پدر روح الامینی که از مریدان خود وی بود، اشک تمساح می‌ریخت و مدعی شد که به آن “قاطعانه”‌ رسیدگی خواهد شد و در همان روزها خبر تبرئه سعید مرتضوی متهم اول آن پرونده منتشر شد.

بله.. باید خون گریست بر جامعه اسلامی که حتی اگر کسی مثل من در آن مطرح باشد..

داستان جنایتهای هولناک این ضحاک قرن ۲۱ به همینجا ختم نمی‌شوند.

رضا فرج پور


مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الأحواز
HTTP://ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا