دیدگاه‌ها

مرگ های مشکوک فرماندهان تروریست سپاه قسمت اول :

ضحاک فرزندان خود را می‌بلعد
مرگ‌های مشکوک فرماندهان سپاه تروریستی نیروی قدس رژیم تهران
سرتیپ پاسدار تروریست «رستم قاسمی» معاون اقتصادی نیروی فاسد قدس سپاه که در دوره ریاست جمهوری «ابراهیم رئیسی» است. بار دیگر موضوع مرگ مشکوک او و برخی از دیگر فرماندهان سپاه پاسداران رژیم تهران را مطرح کرده است.

در حالی که ابتدا اعلام شده بود او درگذشته، حالا از عبارت شهید استفاده شده که در ادبیات رسمی رژیم تهران فردی به مامور عمدتا حکومتی اطلاق می شود که در زمان خدمت «کشته» شده است.

در دوره جنگ ایران و عراق، کشته شدن برخی از فرماندهان از جمله فرماندهان ارشد سپاه فاسد پاسداران رژیم تهران در سقوط هواپیما یا اتفاقات دیگر مشکوک اعلام شده اما مرگ‌های مبهم در سال‌های اخیر همراه با موضوع بیماری بوده و به نوعی ترور بیولوژیک هم مطرح بوده یا دست‌کم افکار عمومی چنین نگاهی به آن دارد.

در این میان، فرماندهان نیروی تروریستی قدس سپاه بیشترین تعداد مرگ مشکوک را دارند و به جز رستم قاسمی، مرگ سرتیپ «محمد حسین حجازی» و سرتیپ «حسن ایرلو» دو فرمانده سپاه تروریستی قدس نیز مشکوک باقی مانده است.

سرتیپ ایرلو سفیر وقت رژیم تهران در یمن علاوه بر مشکوک بودن مرگش خود نیز چهره‌ای مرموز و بر اساس برخی گمانه‌زنی‌ها همان سرتیپ «حسین شهلایی» مورد تعقیب آمریکا بوده است.

رستم قاسمی؛ «مریض نبود، مریض شد»

همزمان با معرفی رستم قاسمی به عنوان وزیر راه و شهرسازی، شایع شد که او به سرطان مبتلا است، اما ابراهیم رئیسی بعدها گفته بود: «نکته‌ای که مطرح کردند درباره انتصاب وزیر مریض. این وزیر مریض نبود، مریض شد! چه‌کار کنیم؟ ایشان در هر صورت به مریضی سختی مبتلا شد که زمین‌گیر شد.»

رستم قاسمی در دوره‌ای گفته بود که اسرائیل قصد ترور او را داشته‌ اما پس از درگذشتش، شایعه‌هایی درباره ترور او توسط گروه موسوم به «مافیای انرژی» در فضای سیاسی ایران جعلی مطرح شد.

پس از فوت رستم قاسمی اعلام شد که او برای مداوا به کشور چین سفر کرده بود. در این میان علاوه بر شایعات مربوط به مرگ مشکوک موضوع احتمال استفاده او از طب سنتی چینی برای درمان نیز مطرح شد.

حسین ایرلو یا شهلایی

پس از فوت حسن ایرلو سفیر ایران جعلی در یمن گمانه‌زنی‌هایی مطرح شد که او همان عبدالرضا شهلایی مشهور مورد تعقیب آمریکا باشد.
رضا فرج پور


مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز
https://ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا