دیدگاه‌ها

مرگ مشکوک فرماندهان تروریست سپاه ….قسمت دوم

ضحاک فرزندان خود را می‌بلعد

با این حال سرتیپ پاسدار «حسن کاظمی»، نماینده ویژه رژیم ایران در امور افغانستان و از فرماندهان تروریستی سابق سپاه، این موضوع را رد کرد و گفت که «حسن ایرلو خودش بود و شخصیت و اسم دیگری نداشت… اینکه در رسانه ها گفته شده حسن ایرلو آقای شهلایی است، خلاف واقع است.»

وزارت خارجه آمریکا با رد گمانه‌زنی‌ها در این باره، گفته این دو نفر متفاوت هستند و عبدالرضا شهلایی را «یک فرمانده عالی‌رتبه در نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مستقر در صنعا، یمن» معرفی کرده که «سابقه‌ای طولانی در هدف قرار دادن اتباع آمریکایی و متحدان آمریکا در سطح جهان دارد.»

حسن ایرلو چهره‌ای مرموز بود که با وجود تکرار نامش در خبرها، پیش از انتصاب به عنوان سفیر رژیم تهران نزد حوثی‌های یمن هیچ عکس واضحی از او در دست نبود.

دلیل مرگ ایرلو کرونا اعلام شد و همچنین گفته شد که او از «جانبازان شیمیایی» بوده است.

محمد حسین‌زاده حجازی؛ روایت‌های مختلف از مرگ

محمد حسین‌زاده حجازی پس از سال‌ها از تصدی فرماندهی تروریستی بسیج به عنوان معاون نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران منصوب شده بود و روایت های مختلفی درباره مرگش مطرح شد.

روابط عمومی تروریستی سپاه پاسداران دلیل مرگ او را «عارضه قلبی» ذکر کرد اما «محمدمهدی همت»، فرزند «محمدابراهیم همت»، از مشهورترین فرماندهان کشته‌شده در جنگ رژیم تهران و عراق، در توییتی نوشت علت مرگ حجازی، عارضه قلبی نبوده و نیست. او بدون ارایه هیچ توضیحی، هشتگ «شهید» را به انتهای توییت خود اضافه کرد. این توییت بعدا حذف شد.

سپس سرتیپ «رمضان شریف»، سخن‌گوی سپاه تروریستی پاسداران، گفت که او به علت «عوارض شیمیایی» ناشی از دوران جنگ فوت کرده است.

سرتیپ شریف همچنین گفت که حجازی در فهرست ترور اسرائیل بوده است. «اسماعیل قاآنی»، فرمانده نیروی تروریستی قدس سپاه، عصر سه‌شنبه بار دیگر از حجازی با عنوان شهید یاد کرد.

محمد ناظری: همکاری با سپاه تروریستی قدس در آب های خلیج عربی

سرتیپ پاسدار «محمد ناظری»، بنیانگذار یگان ویژه تکاوری در سپاه به واسطه حضور در برنامه «فرمانده» در تلویزیون مشهور شده بود اما پس از مرگش فرماندهان تروریستی سپاه گفتند که با سپاه قدس نیز همکاری داشته است.

رضا فرج پور


مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز

https://ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا