گزارش ها

موج جدید حملات بیولوژیکی سپاه تروریستی پاسداران

بر اساس گزارش برخی رسانه‌ها و به نقل از کادر درمان مناطق مختلف، در داخل جغرافیای سیاسی جعلی موسوم به ایران انواع شیوع عفونت های ویروسی با علائم اسهال و استفراغ و ضعف عضلانی در برخی افراد؛ و بخصوص کودکان خردسال علاوه بر آن علائم تنفسی با تب و سرفه های شدید به صورت اپیدمی در حال شیوع است.

با توجه به عدم باز گشایی مدارس و عدم انطباق آماری به نسبت سایر کشورهای همسایه، این موارد مشکوک به نظر می‌رسند.

همچنین متقارن بودن اینگونه اپیدمی‌های ویروسی با سالگرد انقلاب ژینا امینی یا هر فراخوان اعتراضی به طور مرموزی در حال افزایش است که البته چیز جدیدی نیست و قبلا اپیدمی ایدز در لردگان که توسط عوامل سپاه تروریستی پاسداران منتشر شد نیز دیده شد که نمونه‌ای کم نظیر بود.

دو سال پیش نیز از جمله جنگنده‌های اسرائیل مرکز واکسن سازی برکت(بخوانید سم‌سازی برکت) را بمباران کردند که فقط در سایت‌های عبری منتشر شد. این مرکز(و نیز انستیتو پاستور) از عوامل کشتار خاموش مردم بوسیله تزریق واکسن‌های حاوی سم و ترکیبات مرگبار هستند. این دو مرکز مستقیماً توسط بیت رهبری و سپاه تروریستی پاسداران هدایت میشوند.

گمان براین می‌رود که واحد جنگهای نوین سپاه تروریستی پاسداران به بهانه واکسن سازی، بانک‌های ویروسی کشتارجمعی زیادی را تهیه کرده است.( نمونه اخیر بانک ویروسی پاپیلوما ویروس که برای ساخت واکسنی به نام پاپیلوگارد بود). یا بانک های مختلف ویروسهای آنفلوآنزا که به بهانه واکسن سازی وارد شده است.

همچنین منابع خبری فاش کرده‌اند که سپاه تروریستی پاسداران مدت‌ها قبل از راه‌اندازی برنامه کرونا، روی ویروسهای درگیرکننده سیستم تنفسی به شدت تمرکز داشته‌اند.

به نظر می رسد سپاه تروریستی پاسداران علاوه بر تلاش بر روی دستیابی به سلاح هسته‌ای به سلاح بیولوژیکی دست پیدا کرده است. واکسن‌سازی برکت، گروه و تمام شرکتهایی که در ایران جعلی مشغول ساخت واکسن کرونا بوده‌اند و سپاه بعثت و انستیتو پاستور در مظان اتهام هستند. 
تمام شواهد این را نشان میدهد که خامنه‌ای و دیگر جنایتکاران همدست وی اعم از نظامیان و برخی جانیان موسوم به پزشک برای سرکوب مردم نیز از این سلاحها استفاده می‌کنند و قبلا نیز استفاده کرده است.

این سلاح‌ها قبلا بر علیه مردم سوریه نیز بکار برده شد و با یک سرچ ساده، مدارک زیادی در فضای مجازی از آنها می‌توان یافت. 
علاوه بر تمام موارد بالا و به گفته کادر درمانی،گزارشهای متعددی از قاچاق اندام‌های انسانی اعدامیان به اربیل عراق نیز وجود دارد.
تمام کشته شدگان بدون اندام‌های داخلی به زور و گمنام دفن شده‌اند!

بنابراین مرگ و بیماری حاصل از حکومت رژیم اشغالگر ایران به همه مردم خواهد رسید. تنها راه چاره و نجات از این حکومت پلید، سرنگونی آن ولو با نبردهای مسلحانه است.
دوشنبه ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۳

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الأحواز
HTTP://ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا