الاحوازجهانملل تحت ستم

ایزولاسیون و قرنطینه، ایمنی گله‌ای: استراتژی جدید ایران اشغالگر در قبال ملت‌های تحت اشغال

در شرایط بروز بحران‌های مختلف همچون جنگ، سیل، بیماری و… حکومت‌های مردمی رویکردهای ویژه‌ای را اتخاذ می‌کنند. مثلا دو رویکرد در مقابل اپیدمی (بیماری همه گیر) وجود دارد:

1: ایزولاسیون و قرنطینه
2: ایمنی گله‌ای

ایزولاسیون بدین معناست که افراد مي‌توانند برای تهیه مايحتاج خود به بیرون از خانه‌هایشان بروند. اما قرنطینه در واقع نوعی حکومت نظامی است که دولت نیاز مردم را توسط ماموران خاص خود به منازل مردم می‌رساند.

رویکـرد دولت روحانی: ایمنــی گله‌ای!

ایمنی گله‌ای چیست؟

اپیدمی زمانی رو به کاهش میرود که 60 تا 70 درصد مردم مبتلا شوند، سپس افول کرده و بتدریج کم می‌شود.
در ایمنی گله‌ای دو رویکرد وجود دارد‌‌:

1-یکی این که رفت و آمدها را به حداکثر برسانند تا افراد بیشتری مبتلا بشوند[مانند سفرهای نوروزی] و منحنی نمودار، پیک بگیرد.
2-رویکرد دوم اینست که جمعیت را دهک بندی کنند و افراد تدریجی مبتلا شوند.

روش دولت روحانی جنایتکار و نظام اشغالگر ایران همان رویکرد اول ایمنی گله‌ای است، یعنی تا آخر ماه فروردین 60 درصد مردم و خصوصا ملل تحت اشغال ایران به کرونا مبتلا شوند و سپس روند نزولی بخود بگیرد.

در ایمنی گله‌ای افراد بسیار زیادی خواهند مرد. اما سریعا منحنی نمودار پیک خواهد خورد. که برای دولت نژادپرست فارسها دو مزیت عمده دارد:

1- حذف فیزیکی افراد ضعیف که هزینه‌های بیمه و درمان و غیره دارند.
2- سرعت بخشیدن به خارج شدن از اپیدمی.

هم اکنون دولت روحانی جنایتکار بر روی شکستن قرنطینه مانور می‌دهد و ایمنی گله‌ای را إعمال می‌کند. این کار در قم جواب مثبت داد و شمار مبتلایان قم رو به کاهش رفت. ولی ناگفته نماند که برآورد مرگ 9/3% درصد است. بعبارتی از تعداد مبتلایان به کرونا درصد بالایی جان باخته‌اند و افراد بیشتری نیز به کام مرگ خواهند رفت.

“مهرناز اسدی قراباغی” فوق تخصص بیماری‌های ریه و تنفسی در ویژه برنامه خبری اظهارات عجیبی داشت: کرونا پاندومی شده و 90 درصد مردم بدان مبتلا میشوند. پس نگران نباشید همه مبتلا می‌شوند و…،

این یعنی آمادگی دادن به مردم با هدف ساده انگاری و بی اعتنا ساختن آنان و شکستن قرنطینه. در واقع اینان خواستار آنند که خود مردم قرنطینه را بشکنند؛ که این امر از هر نظر به سود دولت و نظام خواهد بود.

رئیس ستاد کرونا در اصل رئیس جمهور است که میگوید: ما هیچ برنامه‌ای برای قرنطینه نداریم!.
حال آنکه رئیس ستاد کل گفته بود، “تا 24 ساعت آینده همه شهرها را خلوت میکنم”.
امروز سیاست مقابله تغییر کرده است و روحانی جنایتکار رسما” اعلام کرد که هیچ شهری اجازه قرنطینه ندارد. این بدان معناست که مردم(باید) مبتلا شوند تا سطح ایمنی جامعه بالا برود. مانند آنفولانزا.

حقیقت این است که آن کاری که در مورد آنفولانزا (عمو زاده نیوکرونا) جواب داد، ژن Nام ویروس بود.

ژن nام چیست؟

ژن nام هر ویروسی حاصل سی هزار بار تغییر کد آن ویروس است که در نهایت باعث میشود ویروس ضعیف گردد. بدین معنا که بدن فرد “الف” مبتلا شده، ویروس را ضعیف می‌کند و او آن ویروس ضعیف شده را به فرد “ب” انتقال می‌دهد و این روند ادامه پیدا میکند تا به فرد nام که در این مرحله ویروس بسیار ضعیف شده، برسد. در ابتدا تلفات بسیار زیاد خواهد بود ولی هرچه به فرد nام نزدیک می‌شویم تلفات کمتر خواهد شد ولی متاسفانه در این بین عده زیادی از عزیزان قربانی این سیاست کثیف خواهند شد.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا