الاحوازويديوها

ایرانیان‌‌‌‌‌: اشغالگران تاراجگر

این ویدئو مربوط به روزهای نخست سیلابهای برنامه‌ریزی شده ایران اشغالگر بر ضد الاحواز اشغالی است. روزهایی که مسئولان دولت جنایتکار و سپاهیان تروریست در خانه‌های امن خود لمیده بودند و جوانان غیور عرب بویژه جوانان محلات فقیر عرب‌نشین با دست خالی سیل‌بند می‌ساختند. روزهایی که سرکوبگران تروریست وارد میدان شدند و برای نمایش‌های جهادی، همان جوانان عرب را با اتهامات کذایی به زندان بردند تا حماسهٔ آنها را به‌نام خود ثبت کنند.
این فیلم مربوط به‌ روزیست که فرماندارنظامی الاحواز اشغالی وقتی با اعتراض پیرمرد عرب مواجه شد که ” اینجا هیچ امکاناتی نیست چون همه‌رو فرستادین به سوریه”، جواب داد: ” ساکت شو، ضدنظامِ بی‌تربیت”.

حال و در جریان محاکمه‌ اسدبیگی کارفرمای غارتگر نیشکر سبع اتلال (هفت‌تپه) مشخص شده که همین (شریعتی) جنایتکار کثیف حامیِ نظامِ اشغالگران، برای کارچاق‌کنی به واسطه همسرش 200هزار دلار از برادران اسدبیگی رشوه گرفته و کارفرمای دزد این شرکت، از حق کارگران کارخانه 25 هزار دلار را خرج سفر خارجه خانوادهٔ مفتخور شریعتیِ فرماندارنظامی الاحواز اشغالی کرده است.

آن پیرمرد عرب، جوان‌های ملاشیه، جراحی، محمره، فلاحيه و کوت عبدالله، اسماعیل بخشی و کارگران نیشکر سبع اتلال ضدنظام و بی‌تربیت هستند چون در مکتب دزدهای جمهوری اسلامی ایران اشغالگر تربیت نشده‌اند. چون نانِ زحمات خود را خورده‌اند و در سخت‌ترین روزگار هم در مقابل مافیای غارت و تروریسم ایران اشغالگر سر تعظیم خم نکرده‌اند.
جوانانِ غیرتمند عرب الاحواز اشغالی هم‌اکنون در زندان شیبان هستند و حتما یادتان هست که اسماعیل بخشی را هم بعد از شکنجه برای اعترافات اجباری جلوی دوربین بردند.
اما از اکنون مشخص است که همین فرماندارنظامی فاسد و ضد ملت عرب الاحواز، تشویقی و هدایایی گرفته و رئیس یکی دیگر از بنیادها یا سازمان‌های غارتگران فارس می‌شود.

این حقیقت جمهوری اشغالگران فارس است.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

https://www.youtube.com/watch?v=IOGRWQ9-uXU&feature=youtu.be

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا